اعتراض باشگاه ماشين سازي مبني بر حضور بازيکن سرباز در تيم تربيت يزد وارد دانسته نشد.

 سايت گل- راي صادره از سوي فدراسيون فوتبال فردا منتشر خواهد شد و در آن آمده است که با توجه به اين که ادعاي باشگاه ماشين سازي مبني بر غيرقانوني بودن حضور بازيکن مورد ادعا بايد در نيروهاي مسلح تاييد گردد فعلا عمل تيم يزدي غير قانوني نيست ولي راي صادره مي تواند در کميته استيناف مورد اعتراض قرار گيرد و اگر تا آن زمان مدرکي دال بر اين امر از سوي تربيت بدني نيروهاي مسلح ارائه گردد بازي پلي آف بين ايرانجوان و ماشين سازي برگزار خواهد شد.

 در اين حکم اسماعيل حيدرپورسرپرست تيم گهر به دليل 6دقيقه تاخير عمدي تيم گهر در بازي با استقلال صنعتي 6 ماه از حضور در کليه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي محروم و 2ميليون تومان هم جريمه شئه است. تيم گهر هم 2ميليون تومان جريمه شده است.

 دبيري مديرعامل ماشين سازي اعلام کرده است: با توجه به اينکه در متن راي صادره دو پهلو به ماجرا پرداخته شده و با علم به حقانيت اين باشگاه حق ما را نداده اند تلاش مي کنيم تا در استيناف اين راي برگردد اما اگر موفق نشديم هم در فوتبال و هم در فوتسال تيمداري نخواهيم کرد زيرا عزمي مبني بر عدم حمايت از بخش خصوصي را در اين ماجرا مي بينيم و نمي خواهند بخش خصوصي در فوتبال موفق شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا